
Az elmúlt négy évben három abszolút magyar bajnoki címet nyerő Hadik az MTI-nek elmondta, a világgazdaságban kialakult helyzet és az alapanyaghiány miatt a két megrendelt versenyautóból csak egy érkezett meg hozzájuk, s úgy döntöttek, hogy azzal csapattársaik, a Bodolai László, Deák Attila kettős induljon a hazai bajnokságban.
“Úgy határoztunk, hogy itthon menjenek ők, mi pedig ugyanezzel az autóval külföldi versenyeken tervezünk rajthoz állni, például május elején Horvátországban. Később majd meglátjuk, mire lesz lehetőségünk, de akár azt is el tudom képzelni, hogy nekivágunk egy világbajnoki futamnak” – mondta Hadik, aki ugyanakkor jelezte, nem volt könnyű meghozniuk ezt a döntést, a magyar bajnokságot ugyanis nagyon jónak tartja, és szeretne még itt versenyezni a későbbiekben.
“A környező országokat is figyelembe véve a mi bajnokságunk kiemelkedően erős, sok R5-ös versenyautóval, tavaly kettő, az idén egy világbajnokságon is szerepelt versenyzővel. A szurkolóink ráadásul itt vannak, itthon szeretnének minket látni, és mindig nagyon jó érzés találkozni velük a rajtban, a célban, vagy a szervízparkban” – tette hozzá a címvédő.
Hadik kiválásával egy nagy ellenféllel kevesebb vár a bajnoki címért küzdőkre, közülük egyelőre a WRC2-es sorozat 2020-as világbajnoka, a norvég Mads Östberg van a legjobb helyzetben, a szezonnyitó Salgó-rali ugyanis az ő sikerével zárult.
Forrás: MTI