Minden verseny egy újabb tapasztalat

Jó érzésekkel ült újra autóba a Nagy Gábor – Trescsik Ákos páros és gyermeki örömmel csúszkáltak a murvás szakaszokon. A Mikulás Rallye pályái a lehetőségekhez képest jó állapotban voltak, így élvezetes volt a verseny. Sajnos a srácok kaptak egy defektet az első körben ami megpecsételte a sorsukat… De nem csüggedtek, élvezték tovább a versenyt. Gáborral beszélgettünk a verseny után. 

A Veszprém Rali után beszélgettünk utoljára és most újra itt vagyunk a lőtéri pályákon. 

– Igen, ismét eljöttünk ide Veszprémbe, szinte ez már hagyomány számunkra és a csapatnak. Nagyon szeretjük ezeket a pályákat és a murvát, amíg lesz Veszprémben rali, addig mi is indulunk! 😁

A nyáron rendezett versenyből tudtatok átmenteni fontos információkat, tapasztalatokat erre a versenyre?

– A nyáriból nem nagyon, mert más volt az irány, mind a Kislőtéren, mind Várpalotán. Kislőtérre a tavalyi itinert viszont figyelembe vettük és az segítség volt. Minden verseny egy újabb tapasztalat és újabb kilométerek, amire szükségünk van.

Viszont mintha a motor nem akarta volna az igazat…

– Az első körben nem volt a motorral gondunk, a Kislőtéren két autót utolértünk, az volt a probléma és mentünk a második Várpalotára és etapon éreztük, hogy három hengerezik a motor, így is mentünk végig Várpalotán, aztán etapon sikerült kijavítani. A negyedik Kislőtéren szintén utolértük az előttünk rajtolót… nem voltunk boldogok! 😞

Aztán viszont nagyon jó tempókat tudtatok autózni.

– Viszonylag sikerült jó tempót mennünk a Lőtéren, csak mind a két körben sok bent maradt a előzések miatt.

Bár a végére már fékproblémátok is volt, sikeresen célba értetek ezen a nehéz versenyen.

– A fékprobléma a második kör elejétől volt, a hátsó munkahenger megadta magát, egy kicsit befogott, de az ötödik gyorsra úgy megcsinálták a srácok a szervizben, hogy nem fogott be és csak elöl volt fék. Később az is elfogyott. (azt nem is mondtam, hogy az első Várpalota után etapon kaptunk egy defektet a 8-as úton, ott izgalmas volt kereket cserélni…) Igen, sikeresen célba értünk a kategória hatodik helyén, persze ez köszönhető a PSZA Motorsportnak, hogy tudtuk folytatni a versenyt, a jó szervizért és a jól felkészített autóért!

2020-ban újra előnyben lesznek a murvás versenyek, vagy az aszfaltra is többet fogsz rámerészkedni? 🙂

– A 2020-as év még képlékeny. Murva az biztos, ha majd kitalálják mikor lesz, meg olvastunk valami Zalaegerszeget is. Szeretnék többet menni aszfalton jövőre és el szeretnénk menni külföldre is.

Köszönetet szeretnék mondani a páromnak, Raminak, kisfiamnak Ádinak, hogy a legnagyobb rajongóim, a családomnak, barátaimnak, a PSZA Motorsportnak a kiváló autófelkészítésnek és szerviznek (Árpi, Arnie, Miki, Bence, Jani, Ticse) Kormos Ádinak a motorért!

Támogatók: GN Group Kft., Eurokardàn Kft., Nelly Sped Kft., LTL Logistics Kft., Kurucz Csepp Kft., Trenaker Kft., SZRV Racing Kft.SFR Parts Kft., Blue Car Autómosó.

Forrás: rallyfeeling.hu

Ha tetszett a cikk kérlek oszd meg másokkal is!