Nagy volt a boldogság

Hinger Dávid és Gyabronka Misó két idei kategóriagyőzelemmel a tarsolyában úgy döntött, hogy a sikeres Kazincbarcika Rallye után, a Székesfehérvár-Veszprém Rallye-n már az ORC mezőnyében próbál szerencsét. Gyabronka Misóval beszélgettünk.

Az Orfű Rallye-n a P13-as géposztály első helyén értetek célba, majd kimaradt az Eger Rallye. Mit terveztetek Kazincbarcikára?

Úgy volt, hogy Egerben is ott leszünk, de egy váratlan esemény keresztbe húzta a számításainkat, mínuszolnunk kellett az egri versenyt. A Kazincbarcika Rallye-n szerettük volna bebizonyítani, hogy helyünk van a mezőnyben, minél jobb helyen akartunk célba érni, ami hála az égnek sikerült is.

Egy újabb P13-as kategóriagyőzelemmel. Milyen volt a versenyetek?

Összességében elmondhatom, hogy a várakozásaink felett teljesítettünk, elégedettek voltunk a célban. Annak különösen örültünk, hogy sikerült az abszolút értékelésben egy szakaszgyőzelmet is behúznunk a negyedik gyorsaságin, ami az első ilyen, a Rally2-es pályafutásunk során. Nagy volt a boldogságunk, még úgy is, hogy technikai problémával nyitottuk szombaton a versenyt.

Már a prológról a parc ferme felé vezető úton elkezdett rendetlenkedni az autónk, egész este amiatt rágtuk a körmünket, hogy mi lehet a baj és, hogy azt hogyan fogjuk megoldani reggel a rövid szervizben? A PSZA Motorsport csapata eredményesen vettette bele magát a javításba, a fiúk helyre hozták a problémát, amit nagyon köszönünk nekik, az egész hétvégi munkájukkal együtt. Kicsúszásunk, komolyabb kalandunk nem volt a kilenc gyorsasági során. Nem forogtunk meg, de a lassítókkal kétszer is támadt némi nézeteltérésünk, 20 másodpercet kaptunk ezekért. Azt azért sem mondom, hogy az első körben nem lógtunk le itt-ott az útról az árokba, de mindenhonnan kihúzta magát szépen a VFTS-ünk. Két helyzetet éreztünk egy kicsit melegnek, mindkettő az első körben történt.

Az egyik pálya, Szuhogynál, bal4-ekkel és jobb33-al végződik, az elég kavicsos volt, a szalagkorlátok közt izgalmas volt lefűzni. Ezen kívül egy balosban, kb. 180-nál elúszott egy kicsit a kocsi hátulja, de Dávid nagyon ügyesen kezelte a helyzetet, gyorsan összekanalazta a technikát. Ahogy mondtam: nagy volt a boldogság nem csak az izgalmas helyzet után, hanem a verseny végén, a céldobogón is.

Folytatás? Hol láthatunk titeket legközelebb?

A Székesfehérvár-Veszprém Rallye-n, ezt a versenyt várjuk a legjobban az idei évben, nagyon szeretnénk már a murván menni. Nagy erőkkel dolgozunk jelenleg is a Ladánk átépítésén, és magunkat is fel kell készíteni fejben, mert a mi versenyünk nagyon hosszú lesz, hosszabb, mint a Rally2 Bajnokságé, ugyanis elfogadták a kérelmünket, a murvás pályákon már a Rally1 Bajnokságban, az ORC P13-as géposztályában fogunk rajthoz állni. Szeretjük a kihívásokat, és Veszprém környékén szerintem az ORC-ben lesz belőlük bőven.

Rallye2.hu – Salánki Gábor

Köszönjük a PSZA Motorsport teljes csapatának a munkáját, én pedig köszönöm Dávidnak, hogy mellette ülhettem ezen a szuper versenyhétvégén!

Ha tetszett a cikk kérlek oszd meg másokkal is!