Visszatértünk

Krehlik Nándinak és Kálna Tamásnak, ami nem sikerült Egerben, azt vastagon bepótolták Kazincbarcikán, hiszen amit lehetett, azt megnyertek hazai pályán, a múcsonyi srácok. Krehlik Nándorral beszélgettünk.

Az Eger Rallye nem olyan volt, mint amilyennek elterveztétek. Mire készültetek hazai pályán, Kazincbarcikán?

Az Eger Rallye-n volt rumli körülöttünk rendesen. Attól csakis jobb lehetett. Semmi nem sikerült, amit elképzeltünk, elromlott a kocsink, árokban is jártunk, nem alakult jól a visszatérőnek szánt versenyünk. Kazincbarcikára új gumikat nem tudtunk venni, a korábban használtakkal kellett mennünk, ennek ellenére gondolom, hogy senkit nem döbbentek meg azzal a kijelentésemmel, hogy többet vártunk a Kazincbarcika Rallye-tól, mint az Egertől. Úgy kalkuláltam a rajt előtt, hogy a Top5-be jó lenne beférni, ez a terv a végén szerencsére nagyon jól sült el.

Három győzelmet aligha kell megmagyarázni, sőt a negyedik, a ráadás is megvolt nektek. Mi történt veletek a pályákon?

A prológon nagyon jól éreztük magunkat, egy kis bemelegítésre, némi bohóckodásra tökéletes volt. Örültünk a sok nézőnek, a szurkolóknak, de nagyon meleg volt, igaz nem csak a salakon, hanem az egész versenyhétvégén. Az nem volt jó, vasárnap a nap közepe táján én már nem igazán bírtam a hőséget. A hosszú, szuhogyi szakaszon egyszer már kezdtem rosszul lenni, de komoly erőfeszítések árán ki lehetett bírni valahogy. Egyedül emiatt nem lesz a kedvencem ez a verseny, ami egyébként teljesen problémamentes volt. Az autónk nálam jobban bírta a strapát, nem melegedett, egy zokszó nélkül tette a dolgát a prológtól a célig.

Tényleg semmit nem kellett rajta csinálni az ég egy adta világon. A versenyünk szinte kalandmentes volt, egyetlen lassítót borítottunk csak fel, azért, mert nagyon csúszott a gumink. Azt elfékeztem, egyet felbakkantottunk, nem fértünk be a lassítóba. Ezzel megnehezítettük a saját dolgunkat, mert kaptunk érte 10 másodperc időbüntetést, amit sikerült ledolgozni a nap végére. Egy kanyarnál merült még fel a lehetősége annak, hogy esetleg nem lesz meg, ám ezeken kívül más kavarodás nem fordult elő körülöttünk. Az utolsó szakaszon vettük át a vezetést Ifj. Fogarasi Attiláéktól, akik egy műszaki hiba miatt csúsztak hátrébb, Üveges Sanyiéktól mindössze 1,3 másodperccel sikerült hamarabb végül átszakítanunk a képzeletbeli célszalagot, és megnyernünk a Kazincbarcika Rallye-t.

A végeredménnyel természetesen maximálisan elégedettek vagyunk, az összetettben, a P12-es géposztályban, valamint a Lada Kupában is győzni tudtunk, sőt mindezeken felül még a GreenPlan Energy Kft. leggyorsabb borsodi versenyzőknek járó vándorkupáját is átvehettük, ami tavaly óta Üveges Sanyiék birtokában volt. Hazai pályán – 5 kilométerre lakunk Kazincbarcikától – számunkra óriási siker volt ez a győzelem. Az Eger Rallye-t terveztük a visszatérésünknek, de azt az Isten sem akarta, hogy összejöjjön. Boldogok vagyunk, hogy a Kazincbarcika Rallye után már nyugodtan kimondhatjuk, hogy visszatértünk.

Hol folytatjátok a bajnokságot?

Minden bizonnyal csak Ózdon. Hamarosan nyaralni megyünk, a Székesfehérvár-Veszprém Rallye ezért sem férne most nekünk bele, a távoli versenyeket pedig idén még valószínűleg kihagyjuk. Ha váratlanul nagy szerencse érne minket, akkor egy jókora csoda árán Móron, vagy Pécsen esetleg ott lehetnénk, ám erre elég minimális esélyt látok. Az a biztos, hogy az Ózd Rallye-n, októberben még nagyon szeretnénk rajthoz állni, a Rally2 Bajnokság mezőnyében.

Rallye2.hu – Salánki Gábor

Köszönjük a segítséget a szervizcsapatnak, Anyának, Apának, és a barátnőmnek, Viviennek!

Ha tetszett a cikk kérlek oszd meg másokkal is!